ΣTO IEΡΟ ΤΟΥ ΔΩΔΩΝΑΙΟΥ ΔΙΟΣ

Το Σάββατο λάβαμε ένα μήνυμα και ένα ling, το οποίο παρέπεμπε στο παρακάτω καλογραμένο κείμενο το οποίο σας παραθέτουμε:


ΟΜΗΡΟΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΥ
ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ της
Κατάρας της Ιπποδρομίου

Τον Δημήτρη Μ. τον γνώρισα σ΄ ένα καφενείο πριν τρία χρόνια, Ήταν ένας συνταξιούχος εξηντάχρονος άνδρας, υγιέστατος και νευρώδης, αδύνατος, καλοντυμένος, με ένα κοστούμι που ταίριαζε στην ηλικία του, όχι ακριβό αλλά με γούστο. Καθόταν μόνος κι όταν ήπιε τον καφέ του, δίπλωσε την εφημερίδα του, σηκώθηκε και πριν φύγει έβαλε τις καρέκλες στη θέση τους συμμετρικά, το τασάκι στο κέντρο, τον καφέ και το ποτήρι δίπλα. Η ενέργεια του αυτή τράβηξε την προσοχή μου και τον ρώτησα τι δουλειά έκανε. Μου είπε πως εργαζόταν στο Κ.Θ.Β.Ε. ως φροντιστής. Τώρα ήταν στην σύνταξη.
Τον είδα κι άλλες φορές στο καφενείο και τον χαιρέτησα. Κάποια μέρα που είχε διάθεση, τον ρώτησα να μου πει για τις εμπειρίες του στο θέατρο. Δεν είχε πολλά και συγκλονιστικά να μου πει, αλλά φαινόταν πως κάτι τον απασχολούσε.
«Έλα μια μέρα στο σπίτι μου», μου είπε. «Αυτό που θέλω να σου διηγηθώ θα ήταν άπρεπο να σου το πω σ΄ αυτόν τον χώρο του καφενείου».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΔΩ
ΠΗΓΗ: http://ermionh.blogspot.com
Next Post Previous Post
Τα πάντα για Sports, culture, Art, Life, Hot
και πολλά άλλα !!!

www.panseraikos.gr