Δεν με νοιάζουν τα νέα μέτρα γιατί:



1. Δεν έχω μισθό για να μου αφαιρέσουν τον έναν.

2. Δεν έχω εξοχικό, ούτε καν σπίτι για να πληρώσω φόρο ακίνητης περιουσίας.

3. Δεν έχω ευρώ στην τράπεζα για να φοβάμαι το άνοιγμα των λογαριασμών από...
την εφορία.

4. Δεν με νοιάζουν οι ΔΕΚΟ, τα κέντρα διαφθοράς και τοποθέτησης των ημετέρων ''συντρόφων'' και συναγωνιστών ''κομματόσκυλων'' με τους αστρονομικούς μισθούς.

5. Δεν μπορώ να συμπονέσω τον δημόσιο υπάλληλο του δημοτικού που μπήκε στο δημόσιο με ρουσφέτι.

6. Δεν μπορώ να καταλάβω την οργή του ιδιοκτήτη 4 σπιτιών που θα

πληρώσει φέτος 200 ευρώ στην εφορία.

7. Δεν μπορώ να νιώσω τον θυμό της ΓΕΝΟΠ που μου ζητάει 100 ευρώ το μήνα για ρεύμα και αυτοί το έχουν στα σπίτια τους τζάμπα.

8. Δεν μπορώ να ταυτιστώ με τους λιμενεργάτες του ΟΛΠ που έβγαζαν 100 χιλιάρικα το χρόνο απο υπερωρίες.

9. Δεν με νοιάζουν οι γιατροί που για ένα φακελάκι είναι ικανοί να αφήσουν το παιδί μου να πεθάνει.

10. Δεν με νοιάζουν δικηγόροι, ποδοσφαιριστές, τραγουδιστές, ηθοποιοί που δηλώνουν 5 χιλιάρικα το χρόνο και ζουν σε παλάτια.

Δεν φοβάμαι τίποτα, δεν ελπίζω τίποτα, είμαι ελεύθερος.

Next Post Previous Post
Τα πάντα για Sports, culture, Art, Life, Hot
και πολλά άλλα !!!

www.panseraikos.gr